Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Ryzi hloupost a demagogie. Totalne liche prirovnani, proste blbost jak zakon kaze. S tim nema ani nabozenstvi ani kulturni tradice bozuzel nic do cineni.

2 0
možnosti
Foto

Přání se stalo otcem myšlenky....:-)

0 0
možnosti
JF

J59i14ř58í 78F40o42g83e42l

4. 4. 2020 12:38

Jen naprostý tentononc nechápe rozdíl mezi těmi dvěma skutečnostmi.

2 0
možnosti
PS

P97e31t66r 81S64u85s94k44e

4. 4. 2020 11:39

Tak rozhodně se nedomnívám, že udavači pocházejí především z řad “odmítačů”. Udávaní jako takové je typické pro zcela jinou skupinu, pocházející z druhé strany názorového spektra. Obvykle jsou to ti, kteří se nám snaží vnutit ten jediný správný názor. A dokáží zákony a nařízení zneužívat pro uplatnění svých zájmů (Děti Země atd.)

Jinak článek používá klasickou manipulační techniku. 90% pravdy, se kterou nelze nesouhlasit, a jedna podpásovka: odmítač roušek = udavač. Průhledné. :-/

4 1
možnosti
Foto

Nošení burek, nikábů, hidžábů.... je chápáno především jako provokace.

JIstě jste postřehl, že na rozdíl od nich roušky platí pro obě pohlaví, resp. pro všech 42 pohlaví nebo kolik jich někteří vyšinutí jedinci napočítali, ale také pro všechna vyznání, sociální skupiny, atd....;-)

5 0
možnosti

Vskutku naivní konstrukt - antipatie k burkám atd. není tady nic jiného, než antipatie třeba k "řidičům" rozjetých náklaďáků, zabíjejícím desítky dětí i dospělých na Azurovém prostředí atd. atd.

3 0
možnosti
Foto

Porovnávat nošení roušek s nošením burky ad. mi přijde hodně přitažené za vlasy.

Na druhou stranu i v zemích jako Egypt a Maroko jsem se setkal s ženami, které chodili venku prostovlasé.

3 1
možnosti
MS

To je dost odvážné tvrzení v perexu. Předpokládám, že si vedete statistiku rouškových udavačů, takže pak máte prokázáno, že jsou všichni (nebo většina) zapřísáhlí odpůrci zahalování obličeje.

5 0
možnosti
JS

Já si chěla při návratu koupit v Dubaji nikáb, roušku jsem neměla a čekala, že mě po výstupu z letadla nejspíš rovnou zastřelí, mé obavy zvýšili i spolucestující Češi, kteří byli řádně orouškovaný už v letadle do Prahy... ale dobrý, přežila jsem ;-) Nicméně mi to přijde vtipné a zajímalo by mě, co na to třeba Okamura? Děkuji za přiblížení a zajímavou úvahu. Mě jedna egypťanka říkala, že je to podle síly víry, ona nosila „jen“ hidžáb... Osobně si myslím, že vznik byl kvůli geografickým podmínkám, protože je to ideální ochrana proti písku a muslimské oděvy celkově jsou pohodlné i v horku.

4 1
možnosti
JL

Po internetu koluje vtip dvou zahalených žen v burkách s textem: To bylo keců,že to v Evropě nosit nebudou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4486x
Jmenuji se Ondřej Havelka, jsem cestovatel, religionista, teolog, podnikatel. Zabývám se mezikulturním a mezináboženským dialogem.

 

Seznam rubrik