Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, divoký prase na mě zaútočilo jednou, když jsem jel Transitem do kopce kolem Berounky z Dobřichovic do Černošic. Vyběhlo ze stráně, trefilo auto do levejch předních dveří, udělalo v nich lavór, zvící Viktoriina jezera a rozkymácelo auto tak, že bylo kumšt ho udržet na silnici. Pak se otočilo a zmizelo klidně zase ve stráni......Takže žádnej mejdan ani černošky v Černošicích.....;-D, zato dobrodružství jako prase8-o

Zprvu jsem byl zmatenej, co má společnýho Damašek s výchdní Afrikou, ausgerechnet s Namibií....ale už je mi to jasný;-D Jó, ta TRÁVA;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4486x
Jmenuji se Ondřej Havelka, jsem cestovatel, religionista, teolog, podnikatel. Zabývám se mezikulturním a mezináboženským dialogem.

 

Seznam rubrik